Підготовка інтернет-магазину до запуску ефективної реклами у 2023 році
І. Вимоги від Google для запуску товарної реклами Google Shopping:
Підключити онлайн оплату.
Найзручніше для цього підключити одну з популярних систем онлайн оплати LiqPay чи WayForPay.
Проте, якщо ви продаєте у галузі, де більшість продаж відбувається по телефону, а не через корзину (наприклад, кондиціонери, плитка, виробниче обладнання) і ви не хочете заморочуватися з системами оплати, то достатньо у способах оплати вказати реквізити картки, наприклад так або так.
Підключити адресну доставку.
Серед усіх способів доставки на етапі оформлення замовлення обов'язково має бути для вибору варіант, де користувач вводить місто і адресу для доставки. Для цього зручно використати плагін Нової пошти доставка кур’єром, задати адресну доставку через Укрпошту чи хоча б залишити поле де користувач вкаже населений пункт та адресу.
Пропишіть умови повернення та обміну товару.
У підвалі, шапці, чи сайдбарі (права або ліва колонка меню) повинен бути схований розділ, де прописані умови повернення товару згідно закону України “Про захист прав споживачів”. Окремо має бути абзац тексту для товарів належної якості і окремо для товарів неналежної якості. Шаблон тексту за посиланням.
Вкажіть як з вами можна контактувати: адреса, номер телефону, e-mail.
Вкажіть і адресу, і номер телефону, і e-mail.
Один номер - один сайт
Номер телефону, який вказаний на вашому інтернет-магазині, повинен бути підтверджений у Google Merchant Center і не повинен використовуватися на інших сайтах чи сервісах. Якщо на сайті вказані декілька номерів телефону, то в Google Merchant Center має бути підтверджений один з них.
Однакова назва компанії в Google Merchant Center і на сайті
Переведіть сайт на захищений протокол передачі даних.
Якщо простими словами говорити, то ваш сайт має починатися на https://
Відсутні биті посилання на вашому сайті.
Всі посилання мають вести на існуючі сторінки. Не має бути помилки 404.
Приберіть з фото товару водяні знаки, логотип магазину, номер телефону, будь-які інші елементи, які можуть бути на зображенні.
Якщо ви бачите товарну рекламу конкурентів з водяними знаками на товарі - не поспішайте заздрити. Google періодично проводить перевірку рекламодавців і блокує аккаунти, які не відповідають вимогам. Крім того, ви можете поскаржитися на ваших конкурентів, написавши у службу підтримки Google.
Додайте описи до товарів.
І хоча це більше бажана вимога, ніж обов’язкова, вона залишається дуууже важливою. Товари, в яких доданий опис, отримують більший пріоритет в показі над тими, де опису немає. Крім того, розширений опис з характеристиками та перевагами товару, які оформленні у таблиці та списки набагато піднімає показник зручності користування вашим сайтом та рейтинг у органічній видачі Google. Але це вже окрема тема. Опис має бути!
Відсутні посилання на зовнішні ресурси в описах до товарів.
В описах товарів має бути тільки опис товарів, його властивості, характеристики. Потрібно слідкувати, щоб не було передінковки на зовнішні сайти (наприклад на сайти постачальників), бо ваш аккаунт можуть заблокувати через звинувачення у фішингу. Перелінковка на інші розділи вашого сайту дозволяється.
ІІ. Створення рекламних аккаунтів у Google та Facebook (відео-інструкції):
Для реклами потрібно мати наступні ресурси:
Google Ads,
Google Analytics,
Google Merchant Center,
Google Tag Manager,
Facebook Business Manager
Якщо у вас є доступ до всіх цих ресурсів, можете переходити до наступного розділу. Якщо немає - створіть відповідно до інструкцій у таблиці нижче.