. Работа и заработок на сайтах - Підготовка інтернет-магазину до запуску ефективної реклами 2023
Работа на сайтах
Суббота, 27.04.2024, 13:13
ГлавнаяРегистрацияВход Приветствую Вас Гость | RSS

С чего начинать

Заработок Биткоин

Способы заработка

Статистика

Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0

Підготовка інтернет-магазину до запуску ефективної реклами у 2023 році

І. Вимоги від Google для запуску товарної реклами Google Shopping:

Підключити онлайн оплату.

Найзручніше для цього підключити одну з популярних систем онлайн оплати LiqPay чи WayForPay. 

Проте, якщо ви продаєте у галузі, де більшість продаж відбувається по телефону, а не через корзину (наприклад, кондиціонери, плитка, виробниче обладнання) і ви не хочете заморочуватися з системами оплати, то достатньо у способах оплати вказати реквізити картки, наприклад так або так.

  1. Підключити адресну доставку.

Серед усіх способів доставки на етапі оформлення замовлення обов'язково має бути для вибору варіант, де користувач вводить місто і адресу для доставки. Для цього зручно використати плагін Нової пошти доставка кур’єром, задати адресну доставку через Укрпошту чи хоча б залишити поле де користувач вкаже населений пункт та адресу. 

  1. Пропишіть умови повернення та обміну товару.

У підвалі, шапці, чи сайдбарі (права або ліва колонка меню) повинен бути схований розділ, де прописані умови повернення товару згідно закону України “Про захист прав споживачів”. Окремо має бути абзац тексту для товарів належної якості і окремо для товарів неналежної якості. Шаблон тексту за посиланням.

  1. Пропишіть умови доставки.

Можна просто і без нічого зайвого як MakeUp. А можна досить стандартно.

  1. Вкажіть як з вами можна контактувати: адреса, номер телефону, e-mail.

Вкажіть і адресу, і номер телефону, і e-mail.

  1. Один номер - один сайт

Номер телефону, який вказаний на вашому інтернет-магазині, повинен бути підтверджений у Google Merchant Center і не повинен використовуватися на інших сайтах чи сервісах. Якщо на сайті вказані декілька номерів телефону, то в Google Merchant Center має бути підтверджений один з них.

  1. Однакова назва компанії в Google Merchant Center і на сайті

Детальніше про вимоги до назви за посиланням.

  1. Переведіть сайт на захищений протокол передачі даних.

Якщо простими словами говорити, то ваш сайт має починатися на https://

  1. Відсутні биті посилання на вашому сайті.

Всі посилання мають вести на існуючі сторінки. Не має бути помилки 404.

  1. Приберіть з фото товару водяні знаки, логотип магазину, номер телефону, будь-які інші елементи, які можуть бути на зображенні.

Якщо ви бачите товарну рекламу конкурентів з водяними знаками на товарі - не поспішайте заздрити. Google періодично проводить перевірку рекламодавців і блокує аккаунти, які не відповідають вимогам. Крім того, ви можете поскаржитися на ваших конкурентів, написавши у службу підтримки Google.

  1. Додайте описи до товарів.

І хоча це більше бажана вимога, ніж обов’язкова, вона залишається дуууже важливою. Товари, в яких доданий опис, отримують більший пріоритет в показі над тими, де опису немає. Крім того, розширений опис з характеристиками та перевагами товару, які оформленні у таблиці та списки набагато піднімає показник зручності користування вашим сайтом та рейтинг у органічній видачі Google. Але це вже окрема тема. Опис має бути!

  1. Відсутні посилання на зовнішні ресурси в описах до товарів.

В описах товарів має бути тільки опис товарів, його властивості, характеристики. Потрібно слідкувати, щоб не було передінковки на зовнішні сайти (наприклад на сайти постачальників), бо ваш аккаунт можуть заблокувати через звинувачення у фішингу. Перелінковка на інші розділи вашого сайту дозволяється.

ІІ. Створення рекламних аккаунтів у Google та Facebook (відео-інструкції):

Для реклами потрібно мати наступні ресурси: 

  • Google Ads, 

  • Google Analytics, 

  • Google Merchant Center, 

  • Google Tag Manager, 

  • Facebook Business Manager

Якщо у вас є доступ до всіх цих ресурсів, можете переходити до наступного розділу. Якщо немає - створіть відповідно до інструкцій у таблиці нижче. 

Google

 

Створити обліковий запис в Google 

(або пошту на gmail, якщо у вас її ще немає)

https://youtu.be/Ggo3qMWRQ1A 

Google Analytics

 

Створити ресурс Google Analytics 4

(якщо раніше вже була створена Universal Analytics)

https://youtu.be/z06qmhiCU14 

Google Ads

 

Створити аккаунт в рекламному кабінеті GoogleAds

https://www.youtube.com/watch?v=lCXcjKTYa84

Merchant Center

 

Створити аккаунт Google Merchant Center

https://www.youtube.com/watch?v=4xvLGSYrZug

Google Tag Manager

 

Створити аккаунт Google Tag Manager

https://www.youtube.com/watch?v=eGECOaMzVpE

Facebook

 

Створити Facebook Business Manager

https://youtu.be/WVfXPDejTcQ 

 

Створити рекламний аккаунт, Pixel, каталог

https://youtu.be/u9uK8Z-mDTQ 

 

Підтвердження домена у Facebook Business Manager

https://youtu.be/nYc4e5gLwPM 

 

Підтвердження подій у Facebook Business Manager

https://youtu.be/tTV0oFo4rTU 

 

ІІІ. Підключення рекламних ресурсів 

для інтернет-магазину на Prom:

Google Analytics 4

 

Встановлення Google Analytics 4 на сайт на Prom

https://youtu.be/_9-PK8GTxRs 

Google Ads

 

Встановлення та налаштування тегу для динамічного ремаркетингу

https://youtu.be/Y7WTcHvzAVw

https://youtu.be/mEuJwG6Z9Mg

Merchant Center

 

Підтвердження права власності на сайт у Merchant Center

https://youtu.be/8DnMRKP1Go8 

Facebook

 

Встановлення Pixel Facebook

https://youtu.be/lB9WKxl6xwU 

Якщо ви завершили підключення рекламних ресурсів для Prom, переходьте до розділу Первинні налаштування.


для інтернет-магазину на OpenCart:

Модуль SP SEO Remarketing All In One

 

Придбати і встановити Модуль 

Код на знижку 15% 678128-sexy

Написати автору плагіна номер замовлення і доступи до адмінки та FTP, щоб він допоміг вам його підключити.

https://bit.ly/38UtUks 

Google Analytics & Google Tag Manager

 

Підключити Google Analytics 4 

https://youtu.be/4TlVxdN56X0 

 

Підключити Google Tag Manager

https://youtu.be/LIXOACKYzcs 

Google Ads

 

Підключити тег ремаркетингу Google Ads

https://youtu.be/gKE-CTNdmLQ 

Facebook

 

Підключити Facebook Pixel та налаштувати передачу подій для динамічного ретаргетингу у Facebook.

https://youtu.be/s7bDHFP_QXk 

Merchant Center

 

Підтвердження права власності на сайт у Merchant Center

https://youtu.be/o6xrAmgHIW0

 

БОНУС!!! Налаштувати програму Гугл Відгуки.

https://youtu.be/SkfV326AE7g

Модуль для формування фідів UniXML Pro

1

Придбати і встановити плагін для генерації фіда даних про товари UniXML Pro

https://bit.ly/3LdfNYw 

2

Створити фід для Google Merchant Center (українською і російською мовами) з допомогою модуля UniXML Pro

https://youtu.be/KMUx_1MEfoo 

Створити фід для Facebook Catalog (українською і російською мовами) з допомогою модуля UniXML Pro

https://youtu.be/QZp7F3C4eRI 

Якщо ви завершили підключення рекламних ресурсів для Prom, переходьте до розділу Первинні налаштування.

для інтернет-магазину на Хорошоп:

Google Tag Manager

 

Встановлення Google Tag Manager

http://bit.ly/3YjcGDP 

Google Analytics

 

Встановлення Google Analytics 4

https://youtu.be/X2l-mRTKS1k 

Google Ads

 

Встановлення та налаштування тегу для динамічного ремаркетингу

http://bit.ly/3jn3u2l 

Merchant Center

 

Підтвердження права власності на сайт у Merchant Center

https://youtu.be/o6xrAmgHIW0

 

Активація і налаштування товарного фіда

текст: http://bit.ly/3l0GRBi 

відео:https://youtube.com/live/VJcGddntP-g 

 

БОНУС!!! Програма відгуки клієнтів

http://bit.ly/3IdxQNa 

Якщо ви завершили підключення рекламних ресурсів для Prom, переходьте до розділу Первинні налаштування.

для інтернет-магазину на WordPress:

Плагін WPAdmin Ecommerce

 

Придбати і встановити плагін WPAdmin Ecommerce

Промо-код на знижку 10% k2promo 

Після того, як встановите плагін, напишіть на пошту info@k2-promo.company для отримання інструкцій.

http://bit.ly/37noZqw 

 

Налаштувати плагін WPAdmin Ecommerce

https://youtu.be/ia5lwHmlX_M 

Merchant Center

 

Підтвердження права власності на сайт у Merchant Center

https://youtu.be/o6xrAmgHIW0

Якщо ви завершили підключення рекламних ресурсів для Prom, переходьте до розділу Первинні налаштування.

для інтернет-магазину на OkCMS:

Придбати, встановити і налаштувати додаткові плагіни*

 

Розширена аналітика Google Analytics 4 и FB Pixel 

(для Okay CMS 4.*)

https://okay-cms.com/ua/products/analytics 

 

Вибірковий експорт товарів в google.xml

(для OkayCMS 2. *)

https://okay-cms.com/products/vyborochnyj-eksport-tovarov-v-googlexml 

*Важливо!!! Зверніть увагу, щоб плагін був сумісний з вашою версією OkCms.

Google Tag Manager

 

Встановити Google Tag Manager

https://www.loom.com/share/c0214dbe3fe544b6addcae1feee65535 

Merchant Center

 

Підтвердження права власності на сайт у Merchant Center

https://youtu.be/o6xrAmgHIW0

Якщо ви завершили підключення рекламних ресурсів для Prom, переходьте до розділу Первинні налаштування.

IV. Первинні налаштування рекламних ресурсів

Google Analytics 4

 

Три початкові налаштування після створення Google Analytics 4

https://youtu.be/Wv0PvwCMrtU 

 

Налаштування Ecommerce у Google Analytics 4

(користуйтеся таймкодами в описі до відео для зручної навігації)

Налаштування Ecommerce в Google Analytics 4

 

Стандартні події та конверсії в Google Analytics 4

(користуйтеся таймкодами в описі до відео для зручної навігації)

Стандартні події та конверсії у Google Analytics 4

 

Налаштувати користувацькі події в Google Analytics 4 і позначити їх як конверсії

(користуйтеся таймкодами в описі до відео для зручної навігації)

Користувацькі події та конверсії у Google Analytics 4

Google Ads

 

Зв'язати рекламний аккаунт 

GoogleAds з Universal Analytics

https://youtu.be/l97U612vK_U

 

Зв'язати рекламний аккаунт

GoogleAds з Google Analytics 4

https://youtu.be/_tIrvhvABN8 

 

Імпортувати конверсії з Google Analytics у GoogleAds

Імпорт конверсій з Google Analytics 4 в Google Ads

Merchant Center

 

Зв'язування аккаунтів Merchant Center з GoogleAds

https://youtu.be/I5SjaU8cHC0

Консультаційна підтримка

Якщо у процесі роботи з чек-листом у вас виникли запитання, напишіть їх на пошту info@k2-promo.company. В темі листа вкажіть “Чек-лист”.

Отримуйте від К2 корисну безкоштовну інформацію для інтернет-магазинів:

Офіційний сайт компанії https://k2-promo.company 

Создание бизнес аккаунта в Facebook и Инстаграм

Настройка рекламы в Facebook и Инстаграм

 

Подарочный бонус

Вы можете получить WMR-бонус в размере 0.01-0.02 WMR на свой кошелек 1 раз в сутки

Кошелек
Код Защитный код

Пополнить вебмани


Платежные системы

Мориторинг обмена
Online-money exchange rates listing

Сайт Wmmail.ru

Создание сайта

Компьютер и сеть

Copyright dealti © 2024 Бесплатный конструктор сайтов - uCoz