. Работа и заработок на сайтах - Марафон з дропшиппинга-1
Работа на сайтах
Суббота, 27.04.2024, 14:20
ГлавнаяРегистрацияВход Приветствую Вас Гость | RSS

С чего начинать

Заработок Биткоин

Способы заработка

Статистика

Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0

Марафон з дропшиппинга-1

Модуль 3. Пошук товару

1. Розбираємося з основними категоріями товарів 

2. Політика ціноутворення. 

3.ТОП-5 ніш для Shopify Дропшипінгу

4. Як шукати продукт через Ad spy + Niche Skrapper. 

5. Пошук продукту через Facebook News Feed. 

6. Facebook Feed. Пошук та аналіз продуктів. 

7. Аналіз запитів Google Trends. 

8. Перевірка якості товару. 

9. Як підібрати медіа. 

10. Аналізуємо магазини конкурентів. 

11. Вибір постачальника: Aliexpress та його альтернативи. 

 Матеріали до модуля 3: 

1. Facebook Ads Library: https://cutt.ly/nZUA800 

2. Niche Scraper: https://nichescraper.com Введіть промокод Есom 13 та отримайти знижку 50%. 

3. Adspy: https://cutt.ly/cZUSN1W 

4. EcomHunt: https://cutt.ly/kZUS2qm 

5. Aliexpress Дропшиппинг Центр: https://cutt.ly/wZWa5rA 

6. Google Trends: https://cutt.ly/RZUS8NQ 

7. Сайт 1688: https://www.1688.com 

8. Сайт Banggood: https://www.banggood.com/ru/ 

9. Сайт Salehoo: https://www.salehoo.com 

10. Посилання на сайти: Https://Puravidabracelets.com https://www.heysilkyskin.com https://articture.com 

Домашнє завдання: 

1. Відібрати 10-15 товарів.                                                          

2. Завантажити за ними фото/відео, інформацію про ціну та посилання на постачальників. Завантажити все це на гугл диск% https://bit.ly/3JLZRu7 

3. Хто на тарифі "Бізнес Плюс" скинути в техпідтримку ваші товари для перевірки. 

4. Написати постачальникам та уточнити інформацію: 

- чи є склад із товаром у США 

- як довго триває доставка до Європи/США? 

- які варіанти є доставки, нас цікавить Ерocket abo Standart Ali 

- чи є фото/фідео на рекламу у постачальника? 

- запитати реальні фото товару та упаковки 

5. За підсумками розмови оцінити собі рівень спілкування постачальника відповідно до нашого обучения. 

Nichescraper 

Niche Scraper - підглядайте за виграшними продуктами. Niche Scraper допоміг сотням продавців розвинути свій бізнес на Shopify. Використовуйте наш потужний веб-скрепер, щоб миттєво знаходити виграшні товари. 

Розбираємося з основними типами товарів

Почнемо з того, що всі фізичні продукти на ринку Shopify-дропшипінгу (і не тільки) поділяються на три типи:
1. Продукти ВАУ
2. Продукти РІШЕННЯ
3. Продукти ВАУ+РІШЕННЯ

ВАУ ТОВАРИ

До продуктів із цієї категорії відноситься все, що пов'язано з ВАУ-емоцією у потенційного покупця. Простіше кажучи це одяг та взуття з різноманітними - критими принтами та дизайном, аксесуари, наручний годинник, ювелірка тощо. Такі речі варто продавати лише у випадку, якщо ти будуєш бренд і готовий гарненько в це вкластися. Такі продукти люди зазвичай не звикли купувати з першого дотику, незважаючи на емоційність. Висновок: Якщо наша мета - швидко запустити продажі почати заробляти, такі продукти нам не підходять.

ТОВАРИ РІШЕННЯ

Найбанальніші продукти, які ми звикли бачити щодня у нашому житті. Ложки, вилки, різноманітна побутова електроніка, меблі тощо. Подібні продукти вирішують самі базові наші проблеми та потреби. Такі товари можно купити в звичайному магазині, а не в інтернеті.

ВАУ+РІШЕННЯ

Продукти, які прямо магічно-унікальним способом вирішують певну проблему (біль). А це вже цікаво! А щоб бити точніше в ціль, потрібно завжди пам'ятати про те, що таке цільова аудиторія. Візьмемо, наприклад, власників собак і поміркуємо про те, які болі у цієї ЦА. Якщо добре подумати, то болю/ проблем можна знайти купу!

Перше, що спало мені на думку: - Собаку можна втратити на прогулянці. Купа вовни вдома, коли собака линяє. Вдома гості та собака не дають спокою. З цього випливає те, що нам потрібно запропонувати споживачеві вирішення цих проблем. І вирішує це ВАУ як креативно! І такий продукт складно буде знайти у звичайному зоомагазині. Перевага подібного типу продуктів у тому, що показати проблему та її вирішення дуже легко у рекламному відеокреативі.
А ось приклади ВАУ + РІШЕННЯ продуктів:
1. GPS-нашийник для собаки вирішить страх загубити собаку на прогулянці (так само є нашийники, що світяться, які можуть вирішити цей біль).
2. Насадка на пилосос для вичісування собаки.
3. Щітка, яка одним рухом очищає меблі/одяг від вовни.
4. Силіконовий килимок-годівниця. До нього докуповується спеціальна смачна паста. Паста намазується в кофрик, вся річ у морозилку і ви на дві години можете зайняти вашого улюбленця (поки вдома гості, або ви пішли з дому, або просто хочеться спокою).
5. Те саме, що й попередній продукт, але в кульку кладеться звичайний сухий корм.
Ці продукти можна знайти абсолютно в будь-якій ніші, треба тільки добре подумати і покреативити.

Політика ціноутворення

В емоційних продажах завжди має бути хороша націнка, щоб покрити всі витрати та заробити. Мінімально це х2-х3. Наприклад знайшли товар у постачальника за 20$. He бійтеся ставити ціну в 50-60$. На те це й емоційні покупки. Ми навчимо вас як створити цю емоцію та як провести клієнта та не залишити йому шанси не купити.

Формула ціноутворення:

1. Закупівельна ціна
+2. Доставка (плюсуємо до 1) * важливо, щоб стояла галочка трекінгу у постачальника
+3. Комісії (комісія Paypal 2,5% + 0,3 цента, комісія Shopify 2%, домен, тарифний план Shopify)
+4. САС (вартість залучення одного замовлення)
+5. Маржинальність (скільки ми хочемо заробити)
6. Спрощена формула, множимо на 3

ТОП-5 ніш для Shopify Дропшипінгу

Щоб знайти нішу треба пройти 3 єтапи       1. дослідження ринку.          2. аналіз конкуренції        3. оцінка потенційного прибутку 

1. HOME DECOR (Лампи, світильники, підставки). Особливо крутий сезон: осінь-зима. Є як low ticket так і High.
2. Риболовля. Здебільшого чоловіки. Є круті відеокреативи.
3. DIY (do it yourself). Здебільшого чоловіки. Ремонтні роботи вдома, різні інструменти. Low ticet -TOВАРИ недорогі (до 100 баксів) High ticet - дорожчі товари
4. Фітнес-спорт. Різні домашні тренажери в період осінь- зима та інші спорт товари в період весна-літо.
5. Beauty. Найбільша грошова і велика ніша, але й трохи небезпечна для фейсбук. Він не любить усі ці фото, відео з видаленням прищів, ніша до/після тощо.

 Як шукати продукт. Facebook пошук.

1. Заходимо у Facebook
2. Пишемо у рядку пошуку Shop Now
3. Вибираємо вкладку "відео"
4. Шукаємо нещодавно опубліковані та з великою кількістю переглядів
5. Переходимо на сторінку цього бренду
6. Покажу на прикладі. Оптимально 500 000 – 600 000 переглядів, коли мільони товар віджатий.

Як шукати продукт. Facebook Ads Library.

1. Заходимо у Facebook Ads Library
2. Виставляємо потрібну країну
3. Ставимо "усі оголошення"
4. Вводимо ключове слово, наприклад wireless lights/skin care
5. Бачимо "Результати: ~520", бачимо дату і тд
6. Покажу на прикладі
7. Далі можемо його подивитися безпосередньо на алі/амазон

Як шукати продукт. Niche Scraper, AdSpy, EcomHunt

Покажу на прикладі https://www.facebook.com/search/top?q=shop%20now Основной сайт для поиска товара. Пишем ключевое слово... 27я мин видео. Подбираем 10 товаров, скидаем их в техподдержку там помогут и подскажут

Як шукати продукт. Пошук у самому Aliexpress

1. Потрібно реєструватися на Aliexpress.
2. Потім залогінеться
3. Потім ухвалити всі політики
4. Можна шукати і за картинкою
5. Краще брати замовлення від 200-4000
6. Також дивимося на рейтинг та ефективність продажів
7. Далі вибираємо товар та натискаємо «аналіз"

Як шукати продукт. Google Trends

https://trends.google.ru/trends/?geo=UA пишем назание товара і бачим к-во продаж

Перевірка якості товару.

Якість товару є дуже важливим показником. Тому що далі він буде впливати на повернення (а це додаткові витрати), на відгуки, репутацію магазину і на платіжну систему. Якщо ви думаєте, що можна буде продавати все, що завгодно поганої якості - це не так. Система покупок у країнах влаштована інакше, спочатку гроші потім стільці.

Способи перевірки якості:
1. Банально замовити собі цей товар та подивитися.
2. Подивитись відгуки на самій платформі про товар і продавця (якщо замовлень мало, такого навіть не розглядаємо).
3. 3 деякими продавцями можна домовлятися про додаткову упаковку тощо.
4. Подивитися цей товар у різних постачальників, якщо скрізь погані відгуки, то все зрозуміло.
5. Фотовідгуки.

Як підібрати медіакреативи.

1. Найпростіший це через Facebook Ads Library
2. Через ЅРҮ послуги: Niche Skrapper, AdSpy, EcomHunt
3. Часто самі відео є просто на сторінці самого товару, якщо немає на Aliexpres, можна знайти на сайті 1688.com 4. Створювати самому чи доручити спеціалісту. Статику можна і самому, використовуючи свою креативність: canva.com. По відео є різні сервіси на кшталт: supa.
За креативами ми ще детально розбиратимемо в уроці про рекламу.

Аналізуємо магазини.

Давайте за допомогою Niche Skrapper подивимося деякі магазини, які я відібрав:
1. Puravidabracelets.com
2. https://www.heysilkyskin.com
3. https://articture.com
4. https://gbr.grandado.com

Вибір постачальника: Aliexpress τα I його альтернативи.

Умовно всі можливі опції щодо підбору постачальників можна розділити на 3 категорії:
1. Виробники (представники фабрик, які виробляють продукт і самі його продають на Aliexpress)
2. Продавці (підприємчі особи або цілі об'єднання, які закуповують продукт у виробників з фабрик за низькою ціною та продають у власних шопах на Aliexpress з націнкою) 3. Агенти (зазвичай це окрема група оголошень на Aliexpress, де пропонуються послуги з пошуку продуктів для дропшипінгу і не тільки за вигідними цінами, швидкою доставкою і т.д.)

Як вибрати постачальника.

Як ми вже сказали вище, постачальники для інтернет-магазину з Китаю не завжди відрізняються своєю якістю. Умовно можна виділити 4 найважливіші маркери якості постачальника:
1. Рейтинг відгуків на AliExpress. Ще до початку спілкування ми маємо можливість провести первинний аналіз якості постачальника на Ali. Досвідченим шляхом ми визначили, що серйозні постачальники зазвичай не перший рік на платформі (1 рік і більше). Не радимо сліпо довіряти залітним хлопцям, які приваблюють низькою ціною але при цьому можуть просто підвести вас, коли ви вийдете на хороші обсяги. Також середній "робочий" рейтинг для магазину AliExpress - 4.5. Звичайно, можуть бути винятки, але якщо є вибір, то чому б не вибрати когось кращого?
2. Спілкування + чуйність.  Привіт, друже! Хочеш заробити зі мною серйозні гроші ('Hi, Friend! Want to make some serious money with me?'). Припустимо, ви знайшли кілька постачальників потрібного продукту із солодкою для вас ціною та гарним рейтингом. Зв'яжіться з постачальниками, що цікавлять (для цього не обов'язково знати китайську, це можна зробити англійською мовою).
Повідомте, що ви зацікавлені в їхньому товарі і хотіли б співпрацювати по системі dropshipping, плануєте робити це на постійній основі з великими обсягами. Якщо навіть у вас зараз немає великих обсягів продажу або ви взагалі тільки готуєте свій перший запуск, це не означає, що не можна
"показати свою важливість".
Задавайте всі питання, що вас цікавлять. Наприклад, можна попросити більше фото/відеоматеріалів для креативів (якщо є), а також реальні фото/відео зі складу із упаковкою. Це допоможе вам хоча б приблизно зрозуміти, як виглядатиме продукт, який отримає ваш покупець, а також показати, що ви справді налаштовані серйозно.
Якщо вони дуже повільно реагують (відповідають через кілька днів) або спілкуються так, ніби їм байдуже (ігнорують ключові питання, відповідають на інші, використовують просто шаблон відповіді), це перший дзвіночок, що проблеми можуть бути і на етапі роботи з ними.
Намагайтеся час від часу запитувати у постачальника, чи все в нього з товаром на складі. Може бути таке, що вас забудуть попередити, що він закінчився, а замовлення йдуть! В результаті можна потім тиждень чекати, поки вони з'являться у постачальника. Хорошим показником є перехід із постачальником безпосередньо в месенджер WeChat (аналог WhatsApр у Китаї). Розумні та відкриті до сервісу 24/7 постачальники можуть самі це запропонувати вам.
3. Якість продукції. Звичайно, більшість магазинів на AliExpress cami € реселлерами, і найчастіше продають один і той же продукт з одного джерела (заводу), а значить, якість за ідеєю повинна бути однакова. Однак є і тут винятки, і на особистому досвіді можемо сказати, що у різних постачальників той самий продукт може бути різної якості. Це залежить від зберігання, упаковки та наскільки він приділяє увагу перевірці перед відправкою. Також, якщо продукт має розмірну сітку, наскільки вона відповідає реальності.
Як ми описували вище, один із способів перевірити якість - попросити скинути реальні фото/відео товару, упаковки, його зберігання. Хорошою ідеєю буде вивчити негативні відгуки покупців у магазині постачальника. Якщо проблема якості хронічна, швидше за все, такі відгуки будуть непоодинокі.
Також можна провести "некст левів перевірку". Якщо продукт виходить на стабільні продажі, а ви плануєте будувати довгостроковий бренд, непоганою ідеєю буде перевірити його самостійно, перш ніж далі масштабувати свою рекламу. Можна замовити його та пройти «шлях клієнта». Як довго триває? Яким чином приходить? Який вигляд має упаковка? Чи зламається він після кількох використань? (стрес-тест). Чи покупець отримує те, що він чекає, коли купує у вас цей продукт?
4. Якість та швидкість відправлення. При спілкуванні з постачальником дійсно важливими є ще дві речі: час обробки замовлення (Fulfillment Time) і спосіб доставки (Shipping Method).
Чим менший час обробки замовлення тим краще. Розумні постачальники, дізнавшись, що ви дропшиппер, намагатимуться відправляти замовлення від ваших покупців швидше. А якщо ви стабільно приносите їм замовлення, то тим більше. Спілкуючись із постачальником, попросіть, щоб ваші замовлення були надіслані протягом доби. У деяких постачальників час обробки становить 3 а то й 5 днів, що у випадку з доставкою в 14 і більше днів додасть нам головного болю при спілкуванні з покупцями, які не отримали навіть сповіщення про відправку.
Що стосується способу доставки, то найбільш ходовими зазвичай є Ерacket i Standart Ali Shipping. Гарантувати точні терміни доставки вам не зможуть, проте цей момент також можна обговорити у листуванні з постачальником. Уточніть безпосередньо про країни, що вас цікавлять, попросіть навести докази (іноді вони скидають скрини доставки по реальних трек-номерах, де видно скільки йшов товар).
Може також виявитися, що у нього є "своя" доставка (Yun Express, наприклад), яка швидша і може навіть дешевша, а доступ до неї через VIP-link (особистий оффер від постачальника для дропшиперів, з якими вони довго працюють, може включати Тільки обов'язково уточнюйте, чи трекается ця доставка.
БОНУС. 1. Мати на підхваті одразу кілька постачальників
Постачальник Aliexpress - це не на все життя, його можна і потрібно міняти, якщо вас щось не влаштовує. Ви можете це зробити, навіть якщо вже почали працювати з поточним постачальником. Зв'яжіться з 3 або 5 іншими, які пропонують такий самий продукт. Не завадить наявність інших варіантів про всяк випадок. Один з цих постачальників може виявитися набагато кращим, ніж той, з яким ви зараз працюєте. Також іноді перевіряйте, чи не з'явилися нові постачальники цього продукту. Якщо він виходить у тренд, все більше магазинів захочуть його розселяти, це вам на руку, тому що можна буде з ними поторгуватися за знижку.
БОНУС. 2. Як вийти на оптових постачальників?
Як відомо, продавці на AliExpress здебільшого - посередники. Вони отримують продукцію від виробника та продають її вам з націнкою. Але ви можете відразу відправитися на пошук оптових постачальників, зв'язавшись із агентом. Ваш інтернет-магазин істотно виграє порівняно з конкурентами, якщо ви отримаєте доступ до більш вигідних пропозицій з оптовими цінами.
Один з найбільших оптових сайтів це 1688.com. Але виходити на великих постачальників, великий гурт рекомендуємо не відразу, а коли
есть обьем товаров

Вибір постачальника: Aliexpress τα його альтернативи.

Альтернативи Aliexpress
1. https://www.banggood.com/ru/ (поставщики Китай и США)
2. www.salehoo.com (67$ за рік)

 

Марафон з дропшиппинга

Марафон з дропшиппинга-2

 

Подарочный бонус

Вы можете получить WMR-бонус в размере 0.01-0.02 WMR на свой кошелек 1 раз в сутки

Кошелек
Код Защитный код

Пополнить вебмани


Платежные системы

Мориторинг обмена
Online-money exchange rates listing

Сайт Wmmail.ru

Создание сайта

Компьютер и сеть

Copyright dealti © 2024 Бесплатный конструктор сайтов - uCoz