. Работа и заработок на сайтах - Марафон з дропшиппинга
Работа на сайтах
Суббота, 27.04.2024, 10:58
ГлавнаяРегистрацияВход Приветствую Вас Гость | RSS

С чего начинать

Заработок Биткоин

Способы заработка

Статистика

Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0

Марафон з дропшиппинга

1. Спочатку давайте розберемося, на чому і як ми заробляємо. Важливий момент: нам не потрібно закуповувати товар і витрачати на це гроші, ми працюємо по дропшипінгу. 

2. Тут у гайді ми опустимо, як правильно знайти товар та постачальника, я дуже докладно про це розповім на майбутньому. вебiнарi (я дам конкретну iнструкцiю як без вкладень отримати товар). 

KOHKPETHI КРОКИ 

Перший крок. Пошук та тест товару. Найбільша помилка початківців - не робити тест товару перед запуском продажу. Я дам просто нереальні методики пошуку та тесту товару на вебінарі. Буде шок-контент. 
Другий крок. Аналіз товару та яку ціну поставити. Якщо коротко, ідеальна формула виглядає так: ціна ліда - до 10 $, ціна покупки до 20 $, ціна продажу - До 60 $ (про вірне ціноутворення я Дуже детально розповідаю у своєму відео тут, цінна інформація тому коштує символічні 99 грн).

Третій КРОК. Ми аналізуємо сайти конкурентів або схожі на вашу нішу. Я даю на вебінарі шпигунські сайти, які дають всю iнформацiю щодо конкурентів: їхній заробіток, де у них реклама, яка у них тощо.  У результаті, у вас з'являється шаблон сайту, що продає, і головне, який заробляє. Вам залишається тільки скопіювати його та змінити трохи під себе. 

Четвертий КРОК. Ми створюємо тестову рекламу. На вебінарі докладніше розповім сервіс, де можна підглянути всю рекламу конкурентів: які картинки використовують, як давно, який текст. де рекламуються і т.д. Також розповідаю лише одну методику, яка дає замовлення 100%. 

П'ятий КРОК. Підключаємо платіжку. Знову ж таки на вебінарі я розповідаю як це правильно зробити, даю повний список де знайти і з чого краще почати. 

Шостий крок. Масштабування. Отримуємо більше замовлень - отримуємо більше грошей. Потім додаємо нові товари, таким чином можна легко вийти на 20К$ через 3-4 місяці. 

РОЗГЛЯНЕМО НА ПРИКЛАДІ 

Дано. У нас є 50$ стартового капіталу. 

1. Першого дня ми отримуємо 5 замовлень за ціною 59$. Наші витрати: собівартість товару та вартість реклами. 

Собівартість товару 19 $. Помножуємо на 5 і ОТРИМУЄМО 95 $ (але нам не обов'язково мати ці гроші, ви можете надіслати безпосередньо від постачальника товару, не купуючи його). 

2. Ціна за 1 замовлення з реклами в середньому 10 $. Помножуємо на 5 штук. Отримуємо 50 $ (це й з сума, яку ми інвестували).. 

3. Гроші тут ми отримаємо відразу ж та й в доларах (це величезний плюс) на суму 5 замовлень по 59$. Це 5 '59 = 295 $. 

4. Віднімаємо витрати: 295-95-50 = 150$ чистий прибуток. 

5. Далі йдемо реінвестувати ці гроші (не витрачаємо поки що на свої хотілки). Вкладаємо назад 150 $. 

6. На 150 $ ми вже можемо отримати 15 замовлень. 15 19$ (собівартість товару) + 15'10$ (ціна на замовлення з реклами). 

7. Далі ми отримуємо оплату за 15 замовлень і це вже 15'59 - 885 $ - витрати 435 $ - 450 $ чистими. І це за 2-3 дні. 

8. Далі 450 $ перетворюються таким же чином на 1350 $. Потім 1350 $ B 4050 $. І ось заповітні 4050 $ (і до чого чистими) і навіть менше ніж за 30 днів. 9. Можна піти далі і 4050 $ перетворяться на 12150 $. 12150 $ в 36450 $, думаю поки вистачить.

Модуль 1. Основні типи магазинів у Shopify-дропшипінгу. 

Розбираємо основні типи магазинів y Shopify дропшипін: general store, niche store, one produd store (плюси та мінуси кожного типу). Вибираємо найоптимальніший тип. 

             Універсальний магазин

Загальні магазини це магазини дропшипінг, які продають у кількох категоріях. Ці категорії можуть бути абсолютно не пов'язані одна з одною, і саме це робить магазинИ «загальними. Прекрасним прикладом універсального магазину с Bloem. Коли ви відвідуєте їх веб-сайт, ви помітите, що вони продають сотні товарів, розподілених за різними категоріями. У них є оздоровчі товари, косметика, аксесуари для дому, одяг і навіть технічні аксесуари. Їх бренд не прив'язаний конкретно до якогось одного типу продукту і не мас фірмових елементів. 

                 Переваги універсального магазину

1. Ви можете продавати ширшій аудиторії, оскільки продаєте багато різних товарів. Є щось для кожного.       

2. Загальні магазини стабільніші, нім магазин з одним продуктом, оскільки ваші яйця розділені між кількома кошиками (категоріями продуктів) 

3. Ви можете одночасно тестувати кілька ніш і продуктів i виявляти, на чому має бути зосереджено довгострокове завдання. 

4. Ви можете запишатися відкритими вічно, оскільки ви завжди можете змінити свої продукти та ніші з часом. 

5. Дослідження ринку не дуже потрібне. Ваш трафік покаже вам, які продукти їм подобаються, а які ні. 

6. У вас є величезний вибір продуктів на вибір, і їх легко знайти. 

7. Загальні магазини досить швидко й легко налаштувати, якщо назви та описи продуктів уже відредаговані. 

8. Є багато можливостей для перехресних продажів (пропонування товарів, пов'язаних із тим, що відвідувач поклав у свій кошик). 

Недоліки універсального магазину

1. Хоча ви обслуговуєте всіх, ваші клієнти можуть відчувати, що ви занадто загальні. 

2. Конкуренція напружена. Ви також конкуруєте з такими ринками, як Amazon, Etsy та іншими магазинами, які можна знайти в Інтернеті або особисто. 

3. Магазини загального користування важко брендувати, оскільки їм бракує чіткої спрямованості. Це означає, що ви завжди будете продавати продукти інших людей. 

пропонуєте так багато продуктів. 4. Коефіцієнт конверсії нижчий, оскільки відвідувачі частіше переглядають, а не купують. 

5. Завдання, пов'язані з продуктом (наприклад, редагування описів, фотографій, альтернативного тексту), можуть бути надто важкими через кількість продуктів, які Ви маєте. 

5. SEO дуже складно через брак зосередженості. Ймовірно, ви не зможете отримати рейтинг у Google за будь-якими ключовими словами або отримати багато органічного пошукового трафіку. 

6. Важко працювати з людьми, які впливають на соціальні мережі, оскільки існує так багато непов'язаних продуктів для просування. Ви оздоровчий магазин? Технічний магазин? Ніхто не може сказати. 

7. Людей спонукають купувати ціни, оскільки ви продаєте інші бренди. І оскільки ви просто здійснюєте дропшипінг, можуть бути доступні дешевші канали продажу. 

8. Відвідувачі без особливого наміру купувати будуть споживати ваші ресурси, такі як маркетинговий бюджет, пропускна здатність сервера тощо. 

9. Є багато продуктів для управління. Ви працюєте з більшою кількістю постачальників, і вам потрібно стежити за рівнем запасів, зміною цін тощо. 

10. Складно побудувати структурований маркетинговий план, оскільки ви обслуговуєте таку кількість ніш і пропонуєте так багато продуктів. 

11 . Обслуговування клієнтів може бути складним, оскільки ваш досвід розповсюджений на дуже багато товарів. 

Нішовий магазин

Нішові магазини - це магазини дропшопінгу, де всі товари пов'язані з певною тематикою, інакше званою нішею. Вони є середнім варіантом і більш цілеспрямованим, ніж звичайний магазин, але більш загальним, ніж магазин з одним продуктом. 

Одним з моїх улюблених прикладів нішевого магазину є JustDualt. Це канадський магазин, який продає мусульмансько-канадський одяг та ювелірні вироби. Хоча їхні продукти явно не призначені для всіх, їхня здатність зосередитися на певній групі людей — це те, що зробило їх такими популярними серед своїх клієнтів. Хоча вони вирішують виробляти власні фірмові продукти, ви можете легко створити дропшипінг-магазин із наявних продуктів, використовуючи ті самі принципи. 

Переваги нішевого магазину:

1. Ви можете позиціонувати себе, як бренд для певної аудиторії чи ніші.  

2. Ви матимете більше авторитету, ніж звичайні магазини. 

3. Ви матимете краще уявлення про те, на кого орієнтуватися у своїх маркетингових зусиллях. 

4. Ви потенційно можете ранжувати за ключовими словами в пошукових системах, пов'язаних з вашою нішею.  

5. Ними легше керувати, ніж звичайними магазинами, оскільки в них менше продуктів, менше постачальників і менше рівнів запасів для контролю.  

6. У вас є чіткий асортимент продуктів, які ви можете запропонувати (і межі), залишаючись у відповідності зі своєю нішею. Це допоможе вам не відволікатися. 

7. Ви можете працювати з людьми, які впливають на соціальні мережі. 

8. Їх легше брендувати, ніж звичайні магазини, оскільки між продуктами є спільна тема. 

9. Додатковий і крос-продаж легко, оскільки ваші продукти пов'язані один з одним. 

10. Як правило, нішеві магазини мають вищі коефіцієнти конверсії, ніж звичайні магазини, оскільки у відвідувачів менше стимулів робити покупки за кращими цінами. 

Недоліки нішевого магазину:

1. Вони вимагають більш значних зусиль дослідження ринку. 

2. Ви більше покладаєтесь на меншу кількість людей, оскільки більше не обслуговуєте всіх. 

3. Може мати середній або високий рівень конкуренції, залежно від вашої ніші. 

4. Ви не можете протестувати кілька ніш, оскільки вам потрібно взяти участь в одній із самого початку. 

5. Клієнти, можливо, вже мають популярний бренд у просторі й не хочуть змінювати його на ваш. 

6. Вимагає більше брендування та налаштування, ніж звичайний магазин (щоб ваша ніша була відображена на всьому веб- сайті). 

Магазин одного продукту 

Магазин з одним продуктом створюється, щоб зосередитися на продажу одного товару. Продукт, на основі якого побудований ваш магазин, називається вашим «флагманським» продуктом. Ви все ще можете запропонувати варіації (наприклад, кольори, розміри), але лінійка продуктів, як правило, досить невелика. 

Хорошим прикладом магазину з одним продуктом є PalmPress. Вони пропонують ручний прес для кави та аксесуари до нього. Зазвичай магазин з одним продуктом налаштований так, що передня цільова сторінка виконує роль мініатюрної воронки продажів. Угорі показано кілька високоякісних фотографій та відео продукту. Існує багато соціальних доказів із публікацій (наприклад, журналів/блогів) та відгуків. Є навчальні відео. І, нарешті, дуже помітні поширені запитання (FAQ) розроблені, щоб допомогти клієнтам подолати будь-які заперечення. 

Переваги магазину з одним продуктом:

1. Ваш цільовий ринок дуже визначений. Ви знаєте, хто ваша аудиторія, чому вони хочуть ваш продукт і коли вони найімовірніше його придбають. 

2. Як правило, один продуктовий магазин має найвищий коефіцієнт конверсії, оскільки весь ваш трафік припадає на цей один продукт. Відвідувачі кваліфікували себе як зацікавлені.  

3. Брендувати всі ваші продукти досить просто (і деякі кажуть, що це необхідно). 

4. Виникає відчуття дефіциту, оскільки відвідувачі навряд чи зможуть знайти той самий продукт (таким же чином) де-небудь ще. 

5. Ви можете отримати певну увагу ЗМІ, оскільки ваш продукт унікальний (або сприймається як унікальний). 

6. З людьми, які впливають на соціальні мережі, легко працювати. 

7. Ваш рівень обслуговування клієнтів буде максимально високим, оскільки вам потрібно відповідати на запитання лише про один продукт. 

8. Ви можете збільшувати продаж для преміум-версії, більшої кількості (якщо є одноразовою) або додатків і аксесуарів. 

9. Ранжування певних ключових слів за допомогою SEO так само легко, як і буде. 

10. Ви можете бути авторитетом у цьому питанні, оскільки це все, що ви робите. 

11. Інформації для аналізу менше, оскільки всі ваші дані та показники будуть пов'язані з одним продуктом 

12. Ви можете створити аудиторію в соціальних мережах навколо найбільших шанувальників вашого продукту та ініціатив вашого бренду. 

Недоліки магазину з одним продуктом:

1. Магазин з одним продуктом не є гнучким. Ви не можете багато чого змінити у своїх пропозиціях продуктів, коли вони налаштовані. 

2. Щоб вибрати продукт-переможець, в який варто інвестувати, потрібен високий рівень дослідження ринку. 

3. Ви більше покладаєтесь на невелику кількість постачальників, з якими ви співпрацюєте (і, можливо, знадобляться контракти). 

4. Дуже сприйнятливий до коливань ринкового попиту. 

5. Потрібно буде більше уваги приділити маркетингу 

Як бачите, існує кілька важливих відмінностей між звичайним магазином, нішевим магазином і магазином з одним продуктом. 

Модуль 2. Вибір ніші майбутнього магазину. Еvergreen- ніші.

Конкретну інструкцію щодо вибору товару ми розглядатимемо в наступному модулі, зараз ми визначимо які є ніші і можливо ви оберете свою. Деяким людям потрібно бути пристрасними до того, що вони продають, щоб вони могли «робити роботу, яку люблять». Інші знаходять мотивацію, оскільки їхній банківський рахунок зростає, і їм байдуже, що вони продають. Але правда в тому, що вам, швидше за все, доведеться збалансувати поєднання двох, щоб дійсно створити успішний бренд. 

Якщо ви хочете вибрати нішу на основі своїх пристрастей, подумайте про ці питання: 

- Які блоги та веб-сайти ви відвідуєте найчастіше? 

- На які сторінки чи акаунти ви стежите в соціальних мережах, які вам подобаються? 

В яких інтернет-магазинах ви купуєте найбільше товарів? 

- Чи є якісь продукти, які ви збираєте? 

- Якби у вас було 1000 доларів, щоб витратити на будь- який продукт, який ви хочете (не потрібен), що б ви купили? 

Тепер, коли я відповів на ці запитання, я створю короткий список ніш на основі пристрастей  

- Мода - Фітнес - Краса - Подорожі - Домашні тварини  - Полювання - Рибалка

Якщо ви хочете вибрати нішу, виходячи з того, скільки грошей ви можете заробити, задайте собі деякі з цих питань: 

- Популярність яких інтернет-магазинів останнім часом різко зросла? А які продукти вони продають? 

- Які продукти зараз найпопулярніші? (Я покажу вам, як знайти деякі з них пізніше) 

- Які продукти мають найвищий прибуток? 

- Які ніші мають найбільшу аудиторію? 

Вічнозелені ніші проти тенденційних ніш

Вічнозелена ніша - це ніша, яка витримала перевірку часом. Такі ніші, як мода, краса, ігри та схуднення, є вічнозеленими нішами. Трендова ніша, також відома як примхва, це ніша, популярність якої миттєво зростає і падає. Наприклад:

Зверніть увагу, як був раптовий пік і спад. Хоча ви можете швидко заробляти гроші на такій популярній ніші, ви так само ймовірно запізнитеся на ринок. Коли я вибираю нову нішу, я зазвичай шукаю вічнозелену нішу, у якій регулярно є популярні продукти. Наприклад, мода має сезонні тенденції. Зараз у модній ніші популярні спортивні речі, мереживо та квіти. Оскільки модна ніша, яка є вічнозеленою, витримала перевірку часом, це виявилося довгостроковим бізнесом. Є деякі категорії товарів, яких слід підходити з великою обережністю. Ми рекомендуємо Вам двічі подумати, якщо ви захочете протестувати. 

1. Предмети, які зазвичай ретельно перевіряються перед покупкою: складна електроніка, одяг, взуття, товари розкоші і т. д. Коли ми купуємо такі товари у звичайних магазинах, ми спочатку пробуємо їх і переконуємось, що вони підходять нам за всіма параметрами. Якщо ви включаєте такі пропозиції до свого магазину, будьте готові мати справу з низькою 1 конверсією та великою кількістю повернень - швидше за все, ваші клієнти зазнають деяких труднощів із замовленням потрібного товару з першого разу. 

2. Предмети, які можуть бути пошкоджені під час транспортування. Крихкі вироби зі скла, фарфору та ін, так само як і продукти харчування, не особливо підходять для багаторазового завантаження та вивантаження. Оскільки доставка може зайняти досить багато часу, загальний стан таких товарів до моменту отримання посилки може бути розчаровуючим для покупця і, отже, для репутації вашого магазину.  

3. Предмети, під час продажу яких ви можете зіткнутися з деякими юридичними проблемами під час приймання поштовою службою та передачі через митницю. Ножі, рибальські та мисливські рушниці, луки та стріли тощо можуть бути класифіковані поштовою службою та митницею як сумнівний товар, тому дуже важливо заздалегідь перевірити їхні вимоги, щоб бути абсолютно впевненим, що ви не зазнаєте жодних проблем перед відправкою. Зверніть увагу, що такі вимоги відрізняються у різних країнах. 

4. Великі та важкі предмети. Величезні пакети та коробки можуть спричинити деякі небажані проблеми з доставкою. Принаймні вартість такої доставки буде висока, і ваші клієнти не побачать сенсу замовляти такий товар замість того, щоб купувати його у звичайному магазині.  

Зрештою вам вирішувати на підставі ваших почуттів якусь нішу вибрати на старті. У кожній із них є гроші. У наступному модулі ми розглянемо яку нішу вибрати.                         
 

Марафон з дропшиппинга-1

Подарочный бонус

Вы можете получить WMR-бонус в размере 0.01-0.02 WMR на свой кошелек 1 раз в сутки

Кошелек
Код Защитный код

Пополнить вебмани


Платежные системы

Мориторинг обмена
Online-money exchange rates listing

Сайт Wmmail.ru

Создание сайта

Компьютер и сеть

Copyright dealti © 2024 Бесплатный конструктор сайтов - uCoz