Підготовка інтернет-магазину до запуску ефективної реклами у 2023 році
І. Вимоги від Google для запуску товарної реклами Google Shopping:
Підключити онлайн оплату.
Найзручніше для цього підключити одну з популярних систем онлайн оплати LiqPay чи WayForPay.
Проте, якщо ви продаєте у галузі, де більшість продаж відбувається по телефону, а не через корзину (наприклад, кондиціонери, плитка, виробниче обладнання) і ви не хочете заморочуватися з системами оплати, то достатньо у способах оплати вказати реквізити картки, наприклад так або так.
-
Підключити адресну доставку.
Серед усіх способів доставки на етапі оформлення замовлення обов'язково має бути для вибору варіант, де користувач вводить місто і адресу для доставки. Для цього зручно використати плагін Нової пошти доставка кур’єром, задати адресну доставку через Укрпошту чи хоча б залишити поле де користувач вкаже населений пункт та адресу.
-
Пропишіть умови повернення та обміну товару.
У підвалі, шапці, чи сайдбарі (права або ліва колонка меню) повинен бути схований розділ, де прописані умови повернення товару згідно закону України “Про захист прав споживачів”. Окремо має бути абзац тексту для товарів належної якості і окремо для товарів неналежної якості. Шаблон тексту за посиланням.
-
Пропишіть умови доставки.
Можна просто і без нічого зайвого як MakeUp. А можна досить стандартно.
-
Вкажіть як з вами можна контактувати: адреса, номер телефону, e-mail.
Вкажіть і адресу, і номер телефону, і e-mail.
-
Один номер - один сайт
Номер телефону, який вказаний на вашому інтернет-магазині, повинен бути підтверджений у Google Merchant Center і не повинен використовуватися на інших сайтах чи сервісах. Якщо на сайті вказані декілька номерів телефону, то в Google Merchant Center має бути підтверджений один з них.
-
Однакова назва компанії в Google Merchant Center і на сайті
Детальніше про вимоги до назви за посиланням.
-
Переведіть сайт на захищений протокол передачі даних.
Якщо простими словами говорити, то ваш сайт має починатися на https://
-
Відсутні биті посилання на вашому сайті.
Всі посилання мають вести на існуючі сторінки. Не має бути помилки 404.
-
Приберіть з фото товару водяні знаки, логотип магазину, номер телефону, будь-які інші елементи, які можуть бути на зображенні.
Якщо ви бачите товарну рекламу конкурентів з водяними знаками на товарі - не поспішайте заздрити. Google періодично проводить перевірку рекламодавців і блокує аккаунти, які не відповідають вимогам. Крім того, ви можете поскаржитися на ваших конкурентів, написавши у службу підтримки Google.
-
Додайте описи до товарів.
І хоча це більше бажана вимога, ніж обов’язкова, вона залишається дуууже важливою. Товари, в яких доданий опис, отримують більший пріоритет в показі над тими, де опису немає. Крім того, розширений опис з характеристиками та перевагами товару, які оформленні у таблиці та списки набагато піднімає показник зручності користування вашим сайтом та рейтинг у органічній видачі Google. Але це вже окрема тема. Опис має бути!
-
Відсутні посилання на зовнішні ресурси в описах до товарів.
В описах товарів має бути тільки опис товарів, його властивості, характеристики. Потрібно слідкувати, щоб не було передінковки на зовнішні сайти (наприклад на сайти постачальників), бо ваш аккаунт можуть заблокувати через звинувачення у фішингу. Перелінковка на інші розділи вашого сайту дозволяється.
ІІ. Створення рекламних аккаунтів у Google та Facebook (відео-інструкції):
Для реклами потрібно мати наступні ресурси:
-
Google Ads,
-
Google Analytics,
-
Google Merchant Center,
-
Google Tag Manager,
-
Facebook Business Manager
Якщо у вас є доступ до всіх цих ресурсів, можете переходити до наступного розділу. Якщо немає - створіть відповідно до інструкцій у таблиці нижче.
|
||
Створити обліковий запис в Google (або пошту на gmail, якщо у вас її ще немає) |
||
Google Analytics |
||
Створити ресурс Google Analytics 4 (якщо раніше вже була створена Universal Analytics) |
||
Google Ads |
||
Створити аккаунт в рекламному кабінеті GoogleAds |
||
Merchant Center |
||
Створити аккаунт Google Merchant Center |
||
Google Tag Manager |
||
Створити аккаунт Google Tag Manager |
||
|
||
Створити Facebook Business Manager |
||
Створити рекламний аккаунт, Pixel, каталог |
||
Підтвердження домена у Facebook Business Manager |
||
Підтвердження подій у Facebook Business Manager |
ІІІ. Підключення рекламних ресурсів
для інтернет-магазину на Prom:
Google Analytics 4 |
||
Встановлення Google Analytics 4 на сайт на Prom |
||
Google Ads |
||
Встановлення та налаштування тегу для динамічного ремаркетингу |
||
Merchant Center |
||
Підтвердження права власності на сайт у Merchant Center |
||
|
||
Встановлення Pixel Facebook |
Якщо ви завершили підключення рекламних ресурсів для Prom, переходьте до розділу Первинні налаштування.
для інтернет-магазину на OpenCart:
Модуль SP SEO Remarketing All In One |
||
Придбати і встановити Модуль Код на знижку 15% 678128-sexy Написати автору плагіна номер замовлення і доступи до адмінки та FTP, щоб він допоміг вам його підключити. |
||
Google Analytics & Google Tag Manager |
||
Підключити Google Analytics 4 |
||
Підключити Google Tag Manager |
||
Google Ads |
||
Підключити тег ремаркетингу Google Ads |
||
|
||
Підключити Facebook Pixel та налаштувати передачу подій для динамічного ретаргетингу у Facebook. |
||
Merchant Center |
||
Підтвердження права власності на сайт у Merchant Center |
||
БОНУС!!! Налаштувати програму Гугл Відгуки. |
||
Модуль для формування фідів UniXML Pro |
||
1 |
Придбати і встановити плагін для генерації фіда даних про товари UniXML Pro |
|
2 |
Створити фід для Google Merchant Center (українською і російською мовами) з допомогою модуля UniXML Pro |
|
3 |
Створити фід для Facebook Catalog (українською і російською мовами) з допомогою модуля UniXML Pro |
Якщо ви завершили підключення рекламних ресурсів для Prom, переходьте до розділу Первинні налаштування.
для інтернет-магазину на Хорошоп:
Google Tag Manager |
||
Встановлення Google Tag Manager |
||
Google Analytics |
||
Встановлення Google Analytics 4 |
||
Google Ads |
||
Встановлення та налаштування тегу для динамічного ремаркетингу |
||
Merchant Center |
||
Підтвердження права власності на сайт у Merchant Center |
||
Активація і налаштування товарного фіда |
текст: http://bit.ly/3l0GRBi |
|
БОНУС!!! Програма відгуки клієнтів |
Якщо ви завершили підключення рекламних ресурсів для Prom, переходьте до розділу Первинні налаштування.
для інтернет-магазину на WordPress:
Плагін WPAdmin Ecommerce |
||
Придбати і встановити плагін WPAdmin Ecommerce Промо-код на знижку 10% k2promo Після того, як встановите плагін, напишіть на пошту info@k2-promo.company для отримання інструкцій. |
||
Налаштувати плагін WPAdmin Ecommerce |
||
Merchant Center |
||
Підтвердження права власності на сайт у Merchant Center |
Якщо ви завершили підключення рекламних ресурсів для Prom, переходьте до розділу Первинні налаштування.
для інтернет-магазину на OkCMS:
Придбати, встановити і налаштувати додаткові плагіни* |
||
Розширена аналітика Google Analytics 4 и FB Pixel (для Okay CMS 4.*) |
||
Вибірковий експорт товарів в google.xml (для OkayCMS 2. *) |
https://okay-cms.com/products/vyborochnyj-eksport-tovarov-v-googlexml |
|
*Важливо!!! Зверніть увагу, щоб плагін був сумісний з вашою версією OkCms. |
||
Google Tag Manager |
||
Встановити Google Tag Manager |
||
Merchant Center |
||
Підтвердження права власності на сайт у Merchant Center |
Якщо ви завершили підключення рекламних ресурсів для Prom, переходьте до розділу Первинні налаштування.
IV. Первинні налаштування рекламних ресурсів
Google Analytics 4 |
||
Три початкові налаштування після створення Google Analytics 4 |
||
Налаштування Ecommerce у Google Analytics 4 (користуйтеся таймкодами в описі до відео для зручної навігації) |
||
Стандартні події та конверсії в Google Analytics 4 (користуйтеся таймкодами в описі до відео для зручної навігації) |
||
Налаштувати користувацькі події в Google Analytics 4 і позначити їх як конверсії (користуйтеся таймкодами в описі до відео для зручної навігації) |
||
Google Ads |
||
Зв'язати рекламний аккаунт GoogleAds з Universal Analytics |
||
Зв'язати рекламний аккаунт GoogleAds з Google Analytics 4 |
||
Імпортувати конверсії з Google Analytics у GoogleAds |
||
Merchant Center |
||
Зв'язування аккаунтів Merchant Center з GoogleAds |
Консультаційна підтримка
Якщо у процесі роботи з чек-листом у вас виникли запитання, напишіть їх на пошту info@k2-promo.company. В темі листа вкажіть “Чек-лист”.
Отримуйте від К2 корисну безкоштовну інформацію для інтернет-магазинів:
Офіційний сайт компанії https://k2-promo.company
Создание бизнес аккаунта в Facebook и Инстаграм
Настройка рекламы в Facebook и Инстаграм